Asistent/ka ředitele
Hledáte pestrou a zajímavou práci? Dokážete vyjednávat a organizovat?
Pak jste ta/ten pravý!
Hledáme asistenta/ku ředitele, jež bude pravou rukou paní ředitelky.
Náplň práce: vyřizování administrativních záležitostí, zápisy ze zasedání, organizační úkoly, tabulky a statistiky, publikování příspěvků (sociální sítě, web, sharepoint apod.), evidence dokumentace apod.
Nástup dohodou.
Nabízíme dobré platové podmínky, pracovní doba dle dohody, 5 týdnů dovolené, 3 dny sickday.
Co by měl vhodný pracovník umět?
práce s PC (microsoft word, excel, několik softwarových aplikací, datová schránka, apod.)
pečlivost
perfektní česká gramatika - zápisy, dopisy apod.
organizační schopnosti (pomoc při organizování eventů, osob, dobrovolníků, dárců apod.)
výhodou je Aj a další dovednosti